İbrahim Tatlıses Tüm Şarkılar

Acı Gerçekler
Ağlama
Affet Sevgilim
Akşamdan Akşama
Al Al Al
Allahım Neydi Günahım
Allahın Yarattığı Bir Kulum İşte
Arabesk
Arguvanlım
Aşıksın
Bebeğim
Ben Aşk İçin Ölürüm
Ben Ne İnsanlar Gördüm
Ben İnsan Değil miyim
Benim Hayatım
Bir Kulunu Çok Sevdim
Bir Tanem
Bir Taş Attım Pencereye
Bir Yıldız Kaydı
Buda Geçer
Bulamadım
Bırakın Gitsin
Cane Cane
Canım Dediklerim
Domdom Kurşunu
Eşik Taşı
Fosforlu Cevriye
Fırat
Gelmezsen Gelme
Gülmemiz Gerek
Güneş Doğmayacak
Güneş Doğmuyor
Güneş Yarın Doğmayacak
Haydi Söyle
Hesabım Var
Hespi Geçer
Kal Benim İcin
Kavur Balıkları
Kurşuna Gerek Yok
Kız Ben Seni Vurmaz Mıyım
Leylim Ley
Mavi Mavi
Mutlu Ol Yeter
Namerd Olayım
Nankör Kedi
Nasıl İsyan Etmem
Ne Faydası Var
Ne Güzel Yaratmış
Neden
Neden Saçların Beyazlamış
Nuran\'ım Nuran
Odalarda Işıksızım
Pala Remzi
Pusat
Rojin
Saboha
Saçlarını Yol Getir
Sarhoş
Saygımız Vardır
Sen Yoksun
Seni Sana Bırakmam
Seni Sevmeyen Ölsün
Seni Yakacaklar
Senin Pabucun Dama
Sevda Yüklü Kervanlar
Sevilir
Su Ver Leylam
Söylim Mi?
Sözüm Yok Artık
Tabii Tabii
Tombul Tombul Memeler
Tükendi Nakti Ömrüm
Türlü Türlü
Urfa'nın Etrafı
Yalan
Yallah Şoför
Yalnızım Dostlarım
Yalnızım Felek
Yanlizim
Yetiş Sevgilim
Yetmez Mi
İnsanlar
Yozgat Sürmelisi
Yıkılmışım Ben
Zamanlaman Harikaydı
Ölürsem Kabrime Gelme İstemem
Şerefsiz
Şu Dağlarda Kar Olsaydım

Comments

0 Responses to "İbrahim Tatlıses Tüm Şarkılar"

İBRAHİM TATLISES DİNLE - lütfen parçaların yüklenmesi için 3-5 saniye bekleyin.